Pages

20081205

今天的我@05122008

很想知道你们昨天谈到怎样
因为你们谈到很迟
我顶不顺了 所以就睡着了
不知有没有跟阿新解决掉你们的事情

今早我再查你的电话
我再次地看到那个无名的电话号码再打给你
拨打时间是在05/12/2008 @ 7:22am
为什么 为什么是这个时间
为什么这个人每隔一天就打给你
但是你们的通话时间却是0:00
我很多疑的check了家里电话曾拨打的号码
都没有这个号码 到底这个人是谁
当时是响了对方就盖掉 还是你盖掉对方的电话
那为什么通话时间是0:00呢
我想了很久 我打算跟你摊牌
因为我实在骗不了自己
我也不能当作没一回事
我真的办不到

1 comment:

Rachael said...

heyy jiejie~ found your blog for some days . and had already linked you up!! =D jiejie, i had actually read all the articles in your blog . seems like you are facing a lot of problems~ am i right?!! i don't know what happened to you~ and i am not sure if i can help~ but then one thing for sure, i don't mind lending you my ears when you need someone listen to you . text me anytime~